16 grudnia 2011

Szukam osoby do pisania na blogu


Zbliża się upragniony okres świąteczny więc szukam kogoś kto gdy mnie nie będzie,zastąpi mnie w moich obowiązkach . Mianowicie szukam redaktorki / lub kilku redaktorek ( zależy czy ktoś się zgłosi i czy mi się spodoba ) .

                                                  Szukam :
                                         - Redaktorki która jest długo na stardoll
                                         - Umie robić spoilery
                                         - Interesuje się modą
                                         - Siedzi na stardoll po kilka godzin dziennie
                         
                                                         Poszukiwania czas zacząć !!

2 komentarze:

Sara pisze...

Hey, ja chciałabym sama mam bloga o stardoll: stardoll-diorek200.blogspot.com i jestem na stardoll ponad 3-4 lata! Nadaje się, odwiedź mój blog aby się ocenić

Anonimowy pisze...

Spełniam wszystkie wymagania oprócz robienia spoilerów.

Zyprexa8